بستن

    اولین نشست چهار فصل کار و کسب

                                                                                     

    ۹ مهر ماه سالن همایش های هتل گسترش تبریز شاهد برگزاری اولین نشست از سلسله نشست های «چهار فصل کار و کسب» با محوریت عارضه یابی، درمان و توسعه بود.

    مدیرعامل موسسه مکنا در حاشیه این نشست با بیان اینکه سلسله نشست های چهار فصل کار و کسب در دل موسسه مکنا متولد و رشد یافته، اظهار داشت: بر این باوریم که مهم نه اول بودن، بلکه بهتر بودن است، اما اینکه هم اولین باشی و هم بهترین، لذتی دیگر دارد.
    یوسف احمدی با اشاره به اینکه متاسفانه از شهر اولین ها، جز پوست و استخوان (نام) چیزی نمانده، گفت: اگر اندکی عرق ملی داشته باشیم قطعا به تولید، صنعت و کسب و کار استان و شهرمان توجه و دقت بیشتری خواهیم داشت.

    وی افزود: ما در چهارفصل کار و کسب دقیقا با همین دغدغه و رویکرد دور هم جمع شده ایم و تخصص های مختلف را با هم آشتی داده و کنار همدیگر قرار داده ایم، چرا که بر این باوریم؛ حقوق، بازاریابی، مهندسی صنعت و مکانیک هیچکدام به تنهایی گره گشای مشکل تولید نیستند.
    وی با بیان اینکه بخش عمده ای از مشکلات تولید در ایران، برون سازمانی است و به حاکمیت، تحریم ها و مسایل سیاسی برمی گردد، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات برون سازمانی از توان بخش خصوصی خارج است و باید حکومت نسبت به حل آنها همت و اراده داشته باشد.


    این فعال حوزه کسب و کارهای جدید، بخش کوچکی از چالش های تولید را درون سازمانی دانست و گفت: با مدیریت صحیح منابع انسانی و اقبال به مشاوره های مالی، حقوقی و مدیریتی خصوصی می توانیم مشکلات درون سازمانی را به حداقل برسانیم و ثمره آن را در رونق تولید، اشتغالزایی و کارآفرینی تجربه کنیم.
    وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه تیم چهار فصل کار و کسب با اعتقاد کامل و مسئولیت اجتماعی آمادگی خود را برای حمایت از صاحبان کسب و کارهای مستقر در استان و شهر براساس یک رویکرد و دیدگاه جدید اعلام می کند، افزود: طبیعتا از مدیران و صاحبان رسانه ها و بخش دولتی انتظار کمک و یاری در این حوزه داریم و امیدواریم به این استمداد ما پاسخ مثبت بدهند تا شاهد تداوم سلسله نشست های چهار فصل کار و کسب باشیم چرا که مطمئنیم در این نشست ها آموزش ها و مباحث تخصصی مفیدی اتفاق خواهد افتاد و ثمره و برکت آن شامل حال تمامی کسب و کارها خواهد شد.
    احمدی، با اشاره به اینکه قطعا هر کاری در بدو شروع، کاستی هایی خواهد داشت، گفت: در اولین گام این رویداد، همه تلاشمان را بکار گرفتیم تا نهال این رویداد با قوت و دقت کامل کاشته شود و امیدواریم با حمایت همین مدیران و بخش خصوصی به یک درخت تناور تبدیل شود.
    وی، استقبال شهروندان و مدیران بخش خصوصی از اولین نشست چهار فصل کار و کسب را به مراتب بیشتر از آنچه پیش بینی می کردند، دانست و تصریح کرد: در اولین نشست نه تنها حداقل چهل نفر بیش از ظرفیت سالن حضور یافته اند، بلکه شاهد حضور چشمگیر مدیران توانمند بخش صنعت هستیم و قطعا در نشست های آتی با اطلاع رسانی های بهتر، شاهد حضور مدیران مجرب بیشتری خواهیم بود و با بهره گیری از توان آنان، اتاق فکری قوی تشکیل خواهیم داد.

    مدیرعامل موسسه مکنا همچنین با اشاره به اینکه در حوزه های مختلف کسب و کار، مشکلاتی وجود دارد، گفت: اساتید و سخنرانان نشست ها، به فراخور اقتضای شرایط انتخاب می شوند اما تعهدی مبنی بر اینکه خودشان گرداننده برنامه باشند، وجود ندارد.
    وی با اشاره به رونمایی از کارت عضویت باشگاه مدیران در خاتمه اولین نشست چهارفصل کار و کسب، افزود: با راه اندازی باشگاه مدیران چهارفصل و عضویت مدیران توانمند و مجرب در آن، بی شک از نظرات شان در برنامه های آتی بهره مند خواهیم شد و انشاا… اثرات آن را در تقویت این رویداد و رونق کسب و کارها شاهد خواهیم بود.
    احمدی در خاتمه سخنانش با بیان اینکه دغدغه اصلی تیم چهارفصل از وارد شدن به این گود، نه انتفاع مالی بلکه احساس مسئولیت اجتماعی است، گفت: انتظار داریم فارغ از تعارفات مرسوم، اصحاب رسانه این رویداد را در شهر و استان مان معرفی کنند تا بتوانیم حداقل گامی کوچک در رفع مشکلات بخش تولید و کسب و کارها برداریم.

    • به نقل از پایگاه خبری تحلیلی تبریز من

    2 thoughts on “اولین نشست چهار فصل کار و کسب

    1. عنوان

      سلام
      من در زمینه تولید محتوی ، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنم
      همیشه و همیشه و همیشه
      یادتون باشه که یکی از عوامل مهمی که باعث میشه مطالب سایتتون زیاد بازدید بشه عنوان مطالبتونه
      اگه عنوان مطالبتون خوب و جذاب باشه قطعا روی لینک سایتتون بیشتر کلیک میکنن و درنتیجه اعتبار بیشتری پیش گوگل پیدا می کنین و طبعا گوگل هم شما رو به خیلیای دیگه معرفی میکنه
      ولی فکر کردن در مورد ساختن یه عنوان خوب و موثر وقت زیادی رو از آدم میگیره و کار خیلی ساده ای نیست
      اما یه کتاب هست که فکر میکنم خیلی بدردتون بخوره توصیه میکنم حتما یه نگاهی بهش بندازین اینم لینکشه :
      https://co10.ir/blog/website/title.html/
      حتما یه نگاهی بهش بندازید ضرر نمیکنین

    2. محمدی

      🌹🌹 سلام 🌹🌹

      ✅ همین که من سایت شما رو از نتایج گوگل پیدا کردم معنیش اینه که :
      خیلی خوب دارید بازدید کننده جذب می کنید و این خیلی عالیه

      ⚠️ باید بتونید از این بازدید کننده ها پول دربیارید.

      .

      🔴 آوردن بازدید کننده به سایت خیلی راحته .
      فقط کافیه ۵۰۰ هزار تومن بدیم تا کلی بازدید کننده بیاریم تو سایت . بعدش …

      . ولی …

      ⬅️ حالا اگه بشه کاری کرد که هرکی میاد تو سایت رو ، تبدیل کرد به کسی که پول میده ، اونوقت …
      🟣 اونوقت میشه از همین افرادی که با ۵۰۰ هزار تومن آوردیم تو سایت ، ۵۰ میلیون تومن پول بیاریم .
      ♻️ و این چرخه رو باید همینطور تکرار کرد (۵۰۰ هزار بدیم تبلیغ ، ۵۰ میلیون در بیاریم و همینطور تکرار)
      .

      ◀️ راز موفقیت سایت های بزرگ همینه (من دقت کردم دیجی کالا ، دقیقا همین کارو میکنه)

      .

      📕 یه کتاب هست مخصوص بازاریابی و فروش برای سایت .
      من تا حالا ۱۰ بار خوندمش
      این کتاب قدم به قدم ، خیلی راحت، روش تبدیل بازدیدکننده به خریدار رو توضیح میده .

      .

      ✅ این کتاب برای تک تک افرادی که میان تو سایت ، برنامه داره
      (دیجی کالا هم دقیقا ، برای کسانی که میان تو سایتش برنامه داره)

      .

      این مهمه :
      🔴⚠️ حتی یک بازدید کننده هم ، نباید بدون خرید بزاره بره ⚠️🔴
      روش های دیجی کالا دقیقا شبیه همین کتابه

      .

      ✅ ✅ شما از بازدید کننده های سایتتون چقدر پول درمیارید ‼️؟

      .

      ❤️ اگه خواستین این کتاب رو دانلود کنین ، لینک دانلودش رو میزارم ❤️
      https://aggsi.com/wp/بهترین-کتاب-بازاریابی/
      پایین همین صفحه لینک دانلود داره
      .

      ✅ یه فیلم هم داره که درمورد کتاب توضیح میده که اونم خیلی خوبه

      .
      .

      من استراتژیست بازاریابی در فضای وب هستم
      آی دی من تو اینستاگرام aggsicom

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *