درباره دوره
در طول دوره حرفهای شو شاغل شو مکنآموز میتواند استعدادهای خود را بهتر شناخته و روی آنها برنامهریزی و سرمایهگذاری کند. همچنین با دوره حرفهای شو الگوهای رفتاری افراد را میشناسد و میتواند در ارتبطاتات و گفت و گوها تاثیرگذار و موفقتر عمل کند.
به دلیل اهمیت بسیار زیاد رزومه در فرایند اولیه استخدام و کاریابی این امکان به مکنآموزان داده میشود تا قدرت رزومه نویسی خود را افزایش داده و ایرادهای خود را رفع کنند. سپس با شرکت در یک مصاحبه شبیه سازی شده تواناییهای خود را بهتر و موثرتر به کارفرما نشان دهند.
در پایان دوره حرفه ای شو مکنآموز با شرکت در آزمون و دریافت گواهینامه مهارت حرفهای مورد تایید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولویت استخدامی سازمانهای حامه طرح حرفهای شو قرار خواهند گرفت.


- استعدادیابی
داشتن یــک زندگی باکیفیت زمانی میسر میشود که شــــما از استعدادها و تواناییهای ذاتی خودتان به نحوه مطلوب استـفاده کنید. در قدم اول این دوره، با تست استعدادیابی متوجه میشوید که در چه زمینههایی استعداد دارید و چه کارهایی را به بهترین شکل انـجام میدهید.
۲. رفتارشناسی
۷۹ درصد موفقیت ما در زمینه ارتباطتات و تعاملات خلاصه میشود. موفقیت در حوزه کاری زمانی رخ میدهد که شما مخاطب خود را بشناسید و متناسب با خصوصیات رفتاری هر فرد عمل کنید تا تاثیرگذار واقع شوید.
یادگیری مهارت های ارتباطی مبتنی بر مدل جهانی دیسک شما را به این هدف میرساند.


۳. رزومه نویسی
رزومه یک ابزار مهم در زمان جستجوی کار است و شما میتوانید با کمک آن مهارتها و تواناییهایی که دارید را به کارفرما نشان دهید. اما با این حال، هر رزومهای توانایی این اطــــلاع رسانی را ندارد.
از آن جایی که رزومه اولین مرحله معرفی شما به کارفرما است به همین سبب نحوه نوشتن رزومه و مواردی که در آن ذکر میکنید بسیار هائز اهمیت میباشد. همچنین با استفاده از همین رزومه شما میتوانید کارفرما را به دعوت برای مصاحبه شغلی مجاب کنید.
با شرکت در این دوره میوانید یک رزومه حرفهای نوشته و برای فرصتهای شغلی مناسب با توانمندیهای خود ارسال کنید.
۴. مصاحبه شبیه سازی شده
همهی ما میدانیم که حضور در جلسهی مصاحبه برای کسانی که تجربهی کمی دارند استرسزا هست. اینکه چه سوال هایی قرار هست از کارجو پرسیده شود و کارجو چه جواب هایی بدهد که حرفــهایتر به نظر آید و با موفــقیـت این جلسه را پشت سر بگذارد کمی مجهول هست. به همین جهت در این قسمت از دوره، طی یک کارگاه عملی با این مسائل آشنا شده و تبدیل به یک کارجوی حرفهای میشوید.


۵. اتیکتهای رفتاری در محیط کار
اتیکت رفتاری در محیط کار، یک سری آداب و رفتاری هست که باعث به وجود آمدن آرامش، احترام و نظم در محیط های کاری میشود. جدا از اینکه افراد باید اصول تخصصی کار را رعایت کنند، باید با این اتیکتهای رفتاری هم آشنا باشند.
در این دوره با بهرهگیری از ابزار ایفای نقش، اتیکتهای رفتاری ضروری در محیط کار را با هم بررسی خواهیم کرد.
آشنایی با تیم ما
موسسه مکنا با دارا بودن مجوزهای متعددی از جمله کانون ارزیابی و توسعه از سازمان امور اداری واستخدامی کشور و همچنین مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتــماعی در طول مدت فعالیــــت ســالـه خود توانسته است نیروهـــای مجــــربی را گـــرد هم آورده و اکنون در حوزه های متعددی که صاحبان کسب و کار بدان نیاز دارند ارائه خدمات می نماید.

زمانبندی دوره

هزینه دوره
